söndag 31 oktober 2010

Första tetran gjord...

Efter att ha sett lite olika varianter av tetror blev jag själv sugen på att prova att göra en. Sagt och gjort, på Scrapträffen hos JitKon gjorde jag denna... Tanken är att min far ska få den när han fyller... Män är ju inte så mycket för blommor, blir liksom bara en present till frun känns det som. Men denna tetra tänker jag fylla med gröna marmeladkulor (givetvis i cellofan, så att inte blir flottfläckar) som jag vet att han älskar...



Material:
Grön cardstock (osäker på märke)
Mönstrat: Best Creation Inc. "California"
Distress "Old Paper"
Diverse band. Stansen är lånad så osäker på vilken det är...

2 kommentarer:

  1. Hur gör man en tetra? Skulle hemskt gärna ha en beskrivning på en sådan. Går kanske att hitta på nätet? Fin som f-n i alla fall!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket... Jag lånade en mall som Annelie på JitKon ha. Men på Annikas Hobbyblogg i Bloggar jag följer har hon delat med sig av en mall.... Lycka till!!
    Kram

    SvaraRadera